Jobs - Easy Syndic

Administrator

Met een unieke plaats op de markt, een jong en dynamisch team, heeft Easy Syndic een revolutie teweeggebracht in het beheer van kleine mede-eigendommen.

Vandaag zijn we in volle expansie en op zoek naar mensen om het team te versterken.

We zijn op zoek naar dynamische en gemotiveerde mensen die al ervaring hebben met onroerend goed om kleine mede-eigendommen dagelijks te beheren.

Met minstens twee algemene vergaderingen per week moet u uiterst nauwkeurig, georganiseerd, een goede spreker zijn en bovenal stressbestendig.

Daar u geregeld contact met klanten hebt, is het essentieel om een onberispelijke geschreven en gesproken kennis van het Frans en / of Nederlands te hebben. Een andere taal is een pluspunt.

Wij bieden u

  • een COD met extra-legale voordelen;
  • een hoofdzetel tussen Ukkel en Sint-Gillis: ideaal om uw lunch te kiezen en, indien nodig, gebruik te maken van het openbaar vervoer;
  • een vlottend uurrooster: organiseer zelf uw werktijd;
  • terbeschikkingstelling van elektrische fietsen om de benen los te gooien;
  • professionele opleidingen gedurende het ganse jaar.

    Voelt u zich aangesproken?

    SOLLICITEER

    High potential - opstart Easy Syndic Antwerpen

    Easy Syndic - opgericht in 2015 - focust zich op het beheer van kleine VME’s via een revolutionair marktconcept. Door deze unieke aanpak kent Easy Syndic een erg snelle groei in Brussel.
    In november 2020 vervoegde Easy Syndic de groep Vande Moortel Real Estate (www.vmre.be) om zo de groeiambities nationaal nog verder kracht bij te zetten.

    Voor de uitrol van dit uniek concept binnen Vlaanderen is Easy Syndic op zoek naar een high potential met een sterke economische/juridische achtergrond.

    In deze pioniersfunctie zal je in eerste instantie instaan voor de opbouw en groei van een portefeuille in de provincie Antwerpen, met uitvalsbasis Berchem.
    Zo organiseer je bijvoorbeeld maandelijks een infosessie voor alle geïnteresseerde mede-eigenaars waarbij je de voordelen van het concept toelicht.

    Daarnaast sta je in voor het opstarten van alle nieuwe dossiers. Dit betreft onder meer een analyse van het gebouw (ter plaatse) alsook de volledige administratieve verwerking.

    Tot slot ben je ook verantwoordelijk voor technische en juridische beheer van je portefeuille na opstartfase, alsook het leiden van algemene vergaderingen.

    Na deze inwerk en opstartfase zal je de verantwoordelijkheid krijgen van jouw 'hub' te Antwerpen waarbij je zal instaan voor de dagdagelijkse leiding, het aansturen van het team, P&L verantwoordelijkheid,...

    Profiel:
    Onze ideale kandidaat is een ‘go-getter’ met een echte ondernemersmentaliteit die zin heeft om mee zijn schouders te zetten onder een groeiverhaal. Daarnaast ben je sterk geïnteresseerd in de wereld van het vastgoedbeheer.

    Je combineert dit met een sterke economische/juridische achtergrond door bv een Master in de rechten/TEW of gelijkwaardig.

    Je beschikt bovendien over uitstekende communicatieve vaardigheden en je bent in staat om verschillende standpunten te verzoenen.


    Aanbod
    Naast een zeer afwisselende en boeiende job met ruime verantwoordelijkheid, kan je rekenen op een competitief salarispakket, aangevuld met een bedrijfswagen, gsm, laptop, groepsverzekering, maaltijdcheques e.d.

    Je komt terecht in een professioneel en goed georganiseerde organisatie in volle expansie, die resoluut voor een andere aanpak gaat en 'de nieuwe standaard' in de markt wil worden.

    VMRE hecht veel belang aan zijn medewerkers en biedt een uitstekende opleiding met de nodige doorgroeimogelijkheden.
    Onze bedrijfscultuur typeert zich op basis van onze 4 GEAR-waarden: Groep, Efficiëntie, Ambitie & Respect.

    En jij? Schrijf jij binnenkort mee aan het property management van de toekomst?

    Solliciteer nu

    High potential - opstart Easy Syndic Oost-Vlaanderen

    Easy Syndic - opgericht in 2015 - focust zich op het beheer van kleine VME’s via een revolutionair marktconcept. Door deze unieke aanpak kent Easy Syndic een erg snelle groei in Brussel.
    In november 2020 vervoegde Easy Syndic de groep Vande Moortel Real Estate (www.vmre.be) om zo de groeiambities nationaal nog verder kracht bij te zetten.

    Voor de uitrol van dit uniek concept binnen Vlaanderen is Easy Syndic op zoek naar een high potential met een sterke economische/juridische achtergrond.

    In deze pioniersfunctie zal je in eerste instantie instaan voor de opbouw en groei van een portefeuille in Oost-Vlaanderen, met Gent als uitvalsbasis.


    Zo organiseer je bijvoorbeeld maandelijks een infosessie voor alle geïnteresseerde mede-eigenaars waarbij je de voordelen van het concept toelicht.

    Daarnaast sta je in voor het opstarten van alle nieuwe dossiers. Dit betreft onder meer een analyse van het gebouw (ter plaatse) alsook de volledige administratieve verwerking.

    Tot slot ben je ook verantwoordelijk voor technische en juridische beheer van je portefeuille na opstartfase, alsook het leiden van algemene vergaderingen.

    Na deze inwerk en opstartfase zal je de verantwoordelijkheid krijgen van jouw 'hub' te Antwerpen waarbij je zal instaan voor de dagdagelijkse leiding, het aansturen van het team, P&L verantwoordelijkheid,...

    Profiel:
    Onze ideale kandidaat is een ‘go-getter’ met een echte ondernemersmentaliteit die zin heeft om mee zijn schouders te zetten onder een groeiverhaal. Daarnaast ben je sterk geïnteresseerd in de wereld van het vastgoedbeheer.

    Je combineert dit met een sterke economische/juridische achtergrond door bv een Master in de rechten/TEW of gelijkwaardig.

    Je beschikt bovendien over uitstekende communicatieve vaardigheden en je bent in staat om verschillende standpunten te verzoenen.


    Aanbod
    Naast een zeer afwisselende en boeiende job met ruime verantwoordelijkheid, kan je rekenen op een competitief salarispakket, aangevuld met een bedrijfswagen, gsm, laptop, groepsverzekering, maaltijdcheques e.d.

    Je komt terecht in een professioneel en goed georganiseerde organisatie in volle expansie, die resoluut voor een andere aanpak gaat en 'de nieuwe standaard' in de markt wil worden.

    VMRE hecht veel belang aan zijn medewerkers en biedt een uitstekende opleiding met de nodige doorgroeimogelijkheden.
    Onze bedrijfscultuur typeert zich op basis van onze 4 GEAR-waarden: Groep, Efficiëntie, Ambitie & Respect.

    En jij? Schrijf jij binnenkort mee aan het property management van de toekomst?

    Solliciteer nu

    Administratief Assistent(m/v)

    Taakbeschrijving

    • U werkt onder toezicht van de dossierbeheerders.
    • U behandelt de vragen van uw dossierbeheerder
    • In het kader van onze activiteit bent u verantwoordelijk voor de opvolging van bestekken, het opstellen van brieven, het administratief beheer en de opvolging van de claims
    • Pedagoog en bezorgd over klanttevredenheid, bent u de eerste gesprekspartner voor technische kwesties. U werkt onder toezicht van de dossierbeheerders.

    Profiel

    • Minimum 1 jaar ervaring als syndicus
    • Zin voor verantwoordelijkheid en organisatie is een absolute must
    • Perfecte spelling
    • Kennis van Outlook, Excel vereist
    • Stressbestendig
    • Autonoom

    SOLLICITEER

    Boekhouder(m/v)

    Taakbeschrijving

    • U zorgt voor het boekhoudkundig beheer van de gemeenschappelijke delen van de gebouwen die ons worden toevertrouwd door onze cliënten mede-eigenaars.
    • In het kader van onze activiteit bent u belast met het opstellen voor rekening van de mede-eigendom van: fondsenwerving en lasten, de inning ervan, betaling van leveranciersfacturen, bankafschriften en bankafstemmingen.
    • Pedagoog en bezorgd over klanttevredenheid, bent u de gesprekspartner bij uitstek voor boekhoudkundige kwesties. U informeert op een diplomatische en doordachte wijze de mede-eigenaars over de verschillende vragen waarvoor ze naar u aanspreken.

      Profiel

      • Opleiding als boekhouder of een ervaring van 2 jaar in een syndicusbedrijf
      • Zin voor verantwoordelijkheid en organisatie is een absolute must
      • Stressbestendig
      • Autonoom
      • Perfecte praktijk en kennis van het Nederlands

      SOLLICITEER