Easy Syndic hecht het grootste belang aan het respecteren van uw privacy en is bezorgd over de manier waarop met uw persoonsgegevens wordt verwerkt. Ons bedrijf stelt alles in het werk om ervoor te zorgen dat de wetgeving inzake gegevensbescherming wordt nageleefd, in het bijzonder de Algemene Verordening Gegevensbescherming (Verordening 2016/679 van 27 april 2016 betreffende de bescherming van natuurlijke personen in verband met de verwerking van persoonsgegevens en betreffende het vrije verkeer van die gegevens).

Het Privacybeleid is bedoeld om u op een transparante manier te informeren over de gegevens die we verwerken, het doel waarvoor ze worden verwerkt, de manier waarop we ze gebruiken en de rechten die u heeft met betrekking tot de verwerking van deze persoonsgegevens.

Wij vestigen uw aandacht op de noodzaak om dit privacybeleid aandachtig te lezen. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen op het volgende adres: privacy@emeria.be

Houd er rekening mee dat wij van tijd tot tijd wijzigingen kunnen aanbrengen in het privacybeleid, bijvoorbeeld om te voldoen aan nieuwe wettelijke verplichtingen.

Wie verwerkt uw persoonlijke gegevens ?

Easy Syndic is verantwoordelijk voor de verwerking van uw persoonsgegevens.

Easy Syndic

Louizalaan 251, 1050 Elsene
België

Bedrijfsnummer: BE 0506.828.166

Easy Syndic heeft een Privacy Responsible aangesteld, met wie u contact kunt opnement als u vragen heeft over de bescherming van uw gegevens en de verwerking daarvan. U kunt contact opnemen met de privacy responsible op het volgende adres:

Per post:

Easy Syndic

Louizalaan 251, 1050 Elsene
België

Per e-mail: privacy@emeria.be

Welke persoonsgegevens worden verwerkt ?

We verzamelen verschillende persoonsgegevens, waaronder :

  • Identificatiegegevens, zoals naam en voornaam, burgerlijke staat, geboortedatul, nationaliteit, postadres, vast telefoonnummer, mobiel telefoonnummer en e-mailadres ;
  • Professionele gegevens, zoals activiteitensector en beroep;
  • Financiële gegevens zoals uw IBAN/SWIFT, waar nodig voor leveren van diensten of voor boekhoudkundige doeleinden;
  • Gegevens met betrekking tot uw gewoonten en voorkeuren betreffende uw gebruik van onze websites;
  • Gegevens verstrekt door kandidaten bij het solliciteren naar een baan;
  • Gegevens die worden doorgegeven bij het aanmaken van uw gebruikersaccount, zoals uw email adres;
  • Gegevens die worden verstrekt als onderdeel van onze communicatie (via email of andere middelen);
  • Alle andere gegevens die u vrijwillig aan ons verstrekt.

Waarom verwerken we uw persoonsgegevens ?

Wij verzamelen uw persoonsgegevens over het algemeen in het kader van onze activiteiten, wanneer u contact met ons opneemt of informatie bij ons aanvraagt, wanneer u gebruik maakt van onze diensten.

Wij verwerken uw persoonsgegevens voor verschillende doeleinden. Voor elk doel worden alleen gegevens verwerkt die relevant zijn voor het nastreven van het betreffende doel. Uw persoonsgegevens kunnen voor de volgende doeleinden worden verwerkt :

  • Het aangaan, uitvoeren en uitvoeren van de contractuele relatie met de klant ;
  • Om de diensten te leveren;
  • Het beantwoorden van verzoeken om informatie;
  • In verband met aan u aangeboden marketing- en promotieactiviteiten en voor zover u daarvoor toestemming hebt gegeven;
  • Evalueer sollicitaties;
  • Voor elk ander doel waarmee u uitdrukkelijk heeft ingestemd.

Uw persoonsgegevens kunnen op een of meer van de volgende rechtsgrondslagen worden verwerkt :

  • De uitvoering van een contract: Easy Syndic moet een deel van uw gegevens verzamelen om aan uw verzoeken te kunnen voldoen. Als u ervoor kiest om deze gegevens niet te delen met Easy Syndic, kan dit de uitvoering van het contract onmogelijk maken;
  • Uw toestemming;
  • Naleving van de wettelijke en reglementaire verplichtingen (registratievereisten, , loonadministratie, ...);
  • Het legitieme belang van Easy Syndic: Easy Syndic heeft een legitiem belang om met u te communiceren, op uw verzoeken in te gaan en vooral de diensten te verbeteren, misbruik en fraude te voorkomen, de regelmatigheid van de activiteiten te controleren en de rechten van Easy Syndic uit te oefenen, te verdedigen en te behouden, tenzij uw belangen of uw fundamentele rechten en vrijheden die de bescherming van uw persoonlijke gegevens vereisen, prevaleren boven deze belangen.

Indien de rechtsgrond voor de verwerking uw toestemming is, heeft u het recht deze op elk ogenblik in te trekken, zonder afbreuk te doen aan de rechtmatigheid van de verwerking die vóór de intrekking van de toestemming heeft plaatsgevonden.

Met betrekking tot persoonsgegevens die worden verwerkt in het kader van direct marketing, kunt u zich te allen tijde uitschrijven voor de nieuwsbrief en andere commerciële communicatie via de uitschrijflinks in elke marketingcommunicatie of door een email te sturen naar privacy@emeria.be

Met wie delen we uw persoonsgegevens ?

Onze werknemers en onderaannemers heebn alleen toegang tot uw gegevens voor zover dat nodig is om de diensten en doelstellingen uit te voeren (hierboven genoemde doleinden). Elk van hen is onderworpen aan een strikte geheimhoudingsplicht.

Wij kunnen uw persoonsgegevens delen met bepaalde vertrouwde derden in overeenstemming met de contractuele regelingen die met hen van kracht zijn. Deze derden kunnen bestaan uit, maar zijn niet beperkt tot :

  • Onze professionele adviseurs en accountants, waaronder prudentiële toezichthouders en regelgevers;
  • Dienstverleners aan wie wij bepaalde diensten toevertrouwen.

Houd er rekening mee dat bovenstaande lijst niet uitputtend is en dat er andere voorbeelden kunnen zijn van situaties waarin wij uw persoonlijke gegevens moeten delen met/doorgeven aan andere derden om onze diensten zo efficiënt mogelijk te kunnen leveren.

Houd er rekening mee dat bovenstaande lijst niet uitputtend is en dat er andere voorbeelden kunnen zijn van situaties waarin wij uw persoonlijke gegevens moeten delen met/doorgeven aan andere derden om onze diensten zo efficiënt mogelijk te kunnen leveren.

Hoe lang bewaren we uw persoonsgegevens ?

Wij bewaren uw persoonsgegevens slechts zolang als nodig is voor de doeleinden waarvoor ze worden verzameld.

Easy Syndic bewaart de persoonsgegevens wanneer dat nodig is om haar rechten te doen gelden of zich te verdedigen tegen gerechtelijke stappen, tot het einde van de betreffende bewaartermijn of tot het moment dat een dergelijke actie wordt beëindigd.

Zodra deze doelen zijn bereikt, worden alle persoonlijke gegevens gewist of geanonimiseerd.

Hoe zijn uw persoonsgegevens beveiligd ?

Easy Syndic neemt alle juiste technische en organisatorische maatregelen om uw persoonsgegevens te beschermen tegen vernietiging, verlies, wijziging of ongeoorloofde verwerking. Deze beschermingsmaatregelen worden regelmatig aangepast aan technische ontwikkelingen en organisatorische veranderingen.

In dit verband zijn onze partners, werknemers, consultants, werknemers en onderaannemers die toegang hebben tot persoonlijke gegevens verplicht om de vertrouwelijkheid van deze gegevens te respecteren.

Wat zijn uw rechten ?

In overeenstemming met en binnen de grenzen van de regelgeving inzake de bescherming van persoonsgegevens hebt u de volgende rechten met betrekking tot de verwerking van uw persoonsgegevens :

  • Recht van inzage: U heeft het recht om bevestiging te vragen dat uw gegevens worden verwerkt – of niet – evenals toegang tot de gegevens die wij over u hebben en om details te vragen over de manier waarop wij deze verwerken.
  • Recht op rectificatie: U heeft het recht om uw persoonsgegevens te laten corrigeren als deze onvolledig of onjuist zijn.
  • Recht op gegevenswissing: U heeft het recht om uw persoonsgegevens te laten verwijderen, behalve de gegevens die Easy Syndic wettelijk verplicht is te bewaren.
  • Recht op beperking van de verwerking: U heeft het recht om de beperking van de verwerking van uw persoonsgegevens te verkrijgen en, in geval van beperking, de verwerking te beperken tot de loutere opslag van dergelijke gegevens.
  • Recht op overdraagbaarheid: U hebt het recht om uw persoonsgegevens in een gestructureerd, algemeen gebruikt en machinaal leesbaar formaat te ontvangen en u hebt het recht om ons te vragen deze gegevens over te verzenden aan een andere verantwoordelijke voor de verwerking.
  • Recht om toestemming in te trekken: Wanneer de behandeling gebaseerd is op uw toestemming, heeft u het recht om uw toestemming te allen tijde in te trekken. De intrekking van de toestemming heeft geen invloed op de rechtmatigheid van de reeds vóór de intrekking uitgevoerde verwerking. Wij kunnen verplicht zijn om uw persoonlijke gegevens te blijven verwerken voor zover dit wettelijk verplicht of toegestaan is.
  • Recht van bezwaar: U heeft het recht om, op bepaalde gronden die verband houden met uw specifieke situatie, te allen tijde bezwaar te maken tegen de verwerking van uw persoonsgegevens.

U kunt uw rechten uitoefenen door contact met ons op te nemen of het volgende adres :

Per post:

Easy Syndic

Louizalaan 251, 1050 Elsene
België

Per e-mail: privacy@emeria.be

Alle aanvragen moeten voldoende bewijs van identiteit bevatten. Easy Syndic verbindt zich ertoe elk verzoek of klacht te onderzoeken en tijdig en in ieder geval binnen een maand na ontvangst van het verzoek te reageren. Indien nodig kan deze termijn met één maand word verlengd, rekening houdend met de complexiteit en het aantal verzoeken.

Voor zover de Belgische en Europese wetgeving inzake gegevensbescherming dit voorziet, hebt u het recht om een klacht in te dienen bij de Gegevensbeschermingsautoriteit indien de verwerking van uw persoonsgegevens in strijd is met de toepasselijke regelgeving.

Gegevensbeschermingsautoriteit

contact@apd-gba.be
https://www.autoriteprotectiondonnees.be/citoyen

Rue de la Presse 35
B – 1000 Brussel
Tel: +32 (0)2 274 48 00

Waar worden uw persoonsgegevens overgedragen ?

Syncura kan uw persoonsgegevens overdragen naar een land buiten de Eurropese Economische Ruimte (EER) via onze onderaannemers of (sub)verwerkers. Wij zullen uw gegevens alleen overdragen naar een derde land als dat land een passend berschermingsniveau biedt (bijvoorbeeld waneer er is een adequaatheidsbesluiten of door de goedkeuring van passende waarborgen zoals standaardbepalingen).

Wijzigingen in het beleid

Van tijd tot tijd kunnen we ons Privacybeleid wijzigen om te voldoen aan regelgevende, wettelijke, redactionele of technische wijzigingen. In dat geval wijzigen we de datum van de laatste bijwerking en vermelden we de datum waarop de wijzigingen zijn aangebracht. Indien nodig zullen we u informeren en/of om uw toestemming vragen. We raden u aan van deze beleid regelmatig te raadplegen om op de hoogte te blijven van wijzigingen of updates van ons Beleid.

Aansprakelijkheid

Als uw persoonsgegevens rechtmatig aan derden zijn verstrekt, is Easy Syndic niet verantwoordelijk voor de verwerking van uw gegevens door deze derden en voor enige schending of onrechtmatig gebruik in dit geval.

In geval van een vraag of klacht

In het geval van een geschil tussen ons, verbindt Easy Syndic zich ertoe de dialoog en openheid te bevorderen op zoek naar een minnelijke oplossing.

09/07/2024